Hodnocení obchodu
JK
Jarmila Krejčová
Rychlé dodání!
LK
Lenka Kanova
Super obchod, nejlepší je ta rychlost dodání
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení.
S přátelským pozdravem
Tým gamadarky.cz
ZU
Zaneta Ulrichova
Rychle dodani, super komunikace. Doporucuji ❤️
V
Vladka
Dodání obratem, obrázek luxusni, děkuji
SH
Stanislava Hanušová
Velmi milá paní majitelka, poradila mi ochotně po telefonu.
JP
Jana Piknerova
Spokojenost
DŠ
David Štalzer
Vše ok
IŠ
Iva Šnáblová
Jsem velmi spokojená, přímo nadšená. Moc děkuji ❤️
Rychlost, vstřícnost, perfektní komunikace.
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení.
S přátelským pozdravem
Tým gamadarky.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení.
S přátelským pozdravem
Tým gamadarky.cz
Špatná komunikace
Dobrý den,
mrzí nás Vaše hodnocení, ale jak bylo avizováno na eshopu i v nákupním košíku, tak eshop měl dovolenou. Proto s Vámi nikdo nemohl komunikovat. Přeji pěkný den.
HD
Hana Duffková
Vše ok
HH
Helena Hrochová
Velice spokojena, rychlé dodání. Kvalitní obrázky.
Objednávala jsem zde poprvé a byla jsem velmi spokojená. Rychlé doručení, kvalitní tisk, dobrá cena.
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení.
S přátelským pozdravem
Tým gamadarky.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení.
S přátelským pozdravem
Tým gamadarky.cz
rychle a spolehlivě
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení.
S přátelským pozdravem
Tým gamadarky.cz
ID
Irena Děkanovská
Velká spokojenost. Obrázek je kvalitní.Rychlé dodání.
Objednávala sem jedlý papír na dort.Po otevření balíku sem nevěřila,jak sú barvy krásne sýte a už se nemůžu dočkat,až uvidím na dortu ty krásné barvy. Sem velice spokojená a doporučuji všemi 10
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení.
S přátelským pozdravem
Tým gamadarky.cz
Na svých stránkách obchod neustále zdůrazňuje expresní vyzvednutí, v horní liště termíny doručení u jednotlivých dopravců, proto jsem zvolila PPL s termínem 1 den. Po 2 prac.dnech (v 16 hod.) mi byl doručen mail s předpokládaným doručením týden od objednávky. Obratem jsem volala na uvedené číslo, ale nikdo již nezvedal. Druhý den ráno také ne, poslala jsem tedy mail s žádostí o vysvětlení tak dlouhého termínu. Omluvili se, že jeden z produktů byl chybně uveden skladem a tak museli objednat u dodavatele. To mi ovšem nikdo nedal vědět. Objednávka zrušena, peníze vrátili obratem.
Dobrý den,
produkt byl opravdu chybně uveden skladem a snažili jsme se Vám ho doobjednat. Jednalo se o chybu v našem systému, za kterou se omlouváme. Expresní odeslání garantujeme jak je uvedeno pro jedlý papír a fondánový decorlist samostatně. Přeji Vám pěkný den.