Reklamace nebo vrácení

1, NESEDLO, NEVHODNÝ DÁREK NEBO PROSTĚ NELÍBÍ?

Chápeme to a rádi vám budeme k ruce. Kontaktujte nás a společně to zvládneme vyřešit. Dodáme vám reklamační číslo a balík jen odnesete do Zásilkovny. Žádné zbytečné chození na poštu a vyplňování podacích lístků atd.. cena služby je 69 Kč.


2, REKLAMACE PŘI POŠKOZENÍ PŘEPRAVCEM

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží, zásilku, která jeví známky poškození nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, i přestože je obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti informovat buď přepravce nebo naší společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

Jedná-li se o doručení:

  • Českou poštou, poškození zboží oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty
  • PPL sepište škodní událost s řidičem
  • ZÁSILKOVNA obraťte se osobně na svoje výdejní místo

 


3, CHYBNĚ DODANÉ ZBOŽÍ

V tomto případě prosím napište na e-mail info@gamadarky.cz kde vám individuálně pomůžeme.


 

4, ZÁRUČNÍ REKLAMACE

Kontaktujte nás na email info@gamadarky.cz a popište nám problém, který se zbožím máte. Obratem Vám poskytneme úplné a odborné informace, sdělíme Vám, zda se opravdu jedná o vadu a je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.

S vyřízením oprávněné reklamace nejsou spojeny žádné poplatky.

Připravte si:

  • faktura/daňový doklad (kopie)
  • záruční list, řádně vyplněný a potvrzený prodejcem (je-li ke zboží vydán)
  • popis závady + kontakt na vaši osobu sepište a zašlete nám ho společně s reklamovaným zbožím

Lhůty pro vyřízení reklamace

  • O reklamaci musí být rozhodnuto do 3 dnů a vyřízeno v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Tato lhůta začíná běžet v den doručení zboží do servisního střediska či k prodejci a končí vyřízením reklamace v servise či u prodejce.
  • Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.
  • Oprávněnost vaší reklamace bude na základě zaslaných dokumentů posouzena a vy budete poté případně kontaktován(a) a informován(a) naším reklamačním oddělením o dalším postupu.